تزریق سیستم راه آهن مشترک موتور تویوتا 1GD / 2GD نحوه کار
نوشته شده توسط : dave

TOYOTA 1GD / 2GD Engine Engine Rail Rail System (CRS) را به شما نشان می دهد. راهنمای بارگیری و نصب DENSO Fuel Injection Pump ETSI 2017

از توانایی مقاومت در برابر ولتاژ فوق العاده 220 مگاپاسکال برخوردار است.

مشخصاتی که از نشت استاتیک جلوگیری می کند * با استفاده از ساختاری که سطح کشویی فشار بالا را از بین می برد ، محقق شده است. این مشخصات استاتیک بدون نشت با ارتقا performance عملکرد قدرت و سرکوب افزایش دمای سوخت ، بازده سوخت را بهبود می بخشد.

 


قبل از تزریق

هنگامی که شیر برقی فعال نمی شود ، شیر کنترل بسته می شود تا دهانه فرعی "خارج" توسط نیروی فنر شیر خاموش شود. در نتیجه ، تزریق با بسته شدن سوزن نازل به دلیل تفاوت در سطح سطح در معرض فشار بین طرف محفظه کنترل سوزن نازل و سمت نشیمن نازل (سمت محفظه کنترل> سمت صندلی نازل) امکان پذیر نیست.


در حین تزریق

وقتی شیر برقی فعال می شود ، شیر کنترل را به سمت بالا می کشد و سوخت داخل محفظه کنترل از روزنه فرعی "خارج" و صفحه کنترل "روزنه" خارج می شود. به دلیل افت فشار در محفظه کنترل ، فشار در سمت سوزن نازل از سمت محفظه کنترل بیشتر می شود. در نتیجه ، نیرویی که به صندلی نازل وارد می شود بر فشار فشار بر پایین غلبه می کند ، سوزن نازل به سمت بالا رانده می شود و تزریق آغاز می شود. بعلاوه ، صفحه کنترل هم به دلیل اختلاف فشار (سمت محفظه کنترل> سمت محفظه میانی) و هم به دلیل نیروی فنر صفحه کنترل ، که دهانه "داخل" را می بندد ، بالا می رود. به همین دلیل ، تنها با نگه داشتن سوخت باقیمانده در محفظه کنترل ، نشت های دینامیکی هنگام تزریق به حداقل می رسد.

Denso ETSI Fuel Injection Pumps 2017 2015 2012 بارگیری رایگان


تزریق کامل است

هنگامی که منبع تغذیه شیر برقی متوقف می شود ، شیر کنترل دهانه زیر "خارج" را می بندد ، سوخت داخل محفظه کنترل به محفظه فشار میانی می رود و فشار محفظه فشار میانی را افزایش می دهد. پس از آن ، فشار ترکیبی سمت محفظه کنترل و فنر صفحه کنترل از فشار ترکیبی سمت محفظه فشار متوسط ​​و زیاد می شود
شیار حلقوی فشار در نتیجه ، صفحه کنترل پایین می آید و سوخت از روزنه "داخل" به محفظه کنترل جریان می یابد. نیرویی که به سمت پایین سوزن نازل فشار می آورد به دلیل افزایش فشار در داخل محفظه کنترل افزایش می یابد ، سوزن نازل پایین می آید و تزریق پایان می یابد. پس از آن ، فشار در محفظه کنترل ، محفظه فشار میانی و شیار حلقوی فشار بالا برابر می شود و صفحه کنترل توسط فنر صفحه کنترل به سمت بالا رانده می شود.

 

www.car-auto-repair.com





:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: